Asus G73SW-TZ140V

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Asus G73SW-TZ140V op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Mitchell Kroon 28-12-2011
Geschreven voor: Asus G73SW-TZ140V

Ik ben niet snel tevreden over een product en dat is dan ook de reden dat ik meestel voor de duurste in zijn klasse ga. Ik heb gekeken naar een macbook en alienware laptop maar de prijs van die producten is zo verschrikkelijk hoog in vergelijking tot hetgene dat je krijgt.

Uiteindelijk dus voor de G73 gegaan met 8gb werkgeheugen, 1tb hardeschijf met 8gb SSD, 1,5gb Geforce GTX460M gegaan.

Prachtig apparaat, goed verpakt en er zitten zelfs een muis en rugtas bij. Eenmaal uit de verpakking is hij ook van degelijke kwaliteit.

De eerste keer opstarten ging verschrikkelijk snel en dat had ik niet zo snel gezien bij een nieuwe laptop. Het scherm is full HD en een plaatje om te zien.

Heb er zojuist een aantal uur op zitten gamen en dat was echt een verademing, vloeiende graphics, geen hapering waargenomen bij behoorlijke zware spellen.

Ik heb nog geen minpunten aan deze laptop kunnen ontdekken, behalve misschien zijn gewicht, maar dat is te verwachten met dit type laptop.

Brouwerrr 13-09-2011
Geschreven voor: Asus G73SW-TZ140V

Super mooi dingetje.
Heb alleen veel moeite moeten doen om deze te kunnen ontvangen. Na meer dan 10 winkels te hebben bezocht heb ik deze in utrecht voor 1200 euro kunnen kopen. Dit met 6 gb werkgeheugen en 1,5gb op de videokaart. Ga dus niet akkoord met 4gb werkgeheugen voor 1500+ euro mensen....

Anyhow, super toffe laptop. Alles perfect behalve de snelheid. Dit komt alleen niet door Asus, maar door windows. Ik zeg kopen!

Syntus 02-11-2011

Ja ben ook zeer benieuwd waar je het gekocht hebt voor € 1200.-

siers23 17-12-2011

Ja ook ik ben benieuwd waar deze gekocht is

asuszoeker 16-10-2011

Welke zaak ben je op uitgekomen? 1200 klinkt te mooi om waar te zijn!